Am revenit…

      Cred că aţi observat că am lipsit o scurtă perioadă de pe blog…m-am gândit să „o las mai uşor” cu blogul, dar se pare  că am întrecut puţin măsura.
       De câteva zile, m-a „apucat” dorul de blog şi am hotărât să revin… chiar dacă nu prea am idei de articole, voi încerca să scriu cât mai des (cred că aţi văzut această replică foarte des pe blogul meu, dar încă nu am reuşit să mă ţin de cuvânt) până ce voi găsi un subiect despre care pot să scriu.
      Se pare că blogul a fost puţin afectat de lipsa mea, deoarece mi-am cam pierdut cititorii, iar acum trebuie să „trag tare”, pentru a-i recupera…
     Azi nu voi scrie despre un anumit subiect, dar totuşi aş vrea să vă recomand „Doza de Haş„…nu vă îndemn să luaţi droguri, mai ales că sunt total împotriva lor.
   „Doza de Haş” este un fel/o emisiune online (pe Youtube) de comedie, care este difuzată în fiecare vineri. Poate unii deja aţi vizionat câteva episoade, dar cei care nu aţi făcut-o, vă îndemn sa o faceţi, deoarece o „doză” de râs odată pe săptămână, nu strica niciodata…
   


                         Acesta este ultimul episod …vizionare plăcută!

4 gânduri despre „Am revenit…

  1. Sebi Iunie 10, 2012 la 6:12 pm Reply

    O stiu si eu.. cei mai amuzanti:)

  2. Gedi Iunie 13, 2012 la 10:16 am Reply

    Treci la treaba, ideile vin pe parcurs :))
    Bine ai revenit !!

  3. Iulian Iunie 13, 2012 la 2:53 pm Reply

    Multumesc!

  4. Locco Chicco Iunie 13, 2012 la 4:21 pm Reply

    stai linistit fratiore cui ii place ce scri te citeste si azi si maine si peste 2saptamani cand vei scrie iar

Lasă un răspuns

