Ce am mai facut…

     A dat „creativitatea” peste mine şi m-am apucat să fac diverse ciudăţenii în Photoshop…rezultatul îl vedeţi mai jos. Având în vedere că nu sunt as în utilizarea acestui program, imaginile mai au câteva defecte, mai mici sau mai mari…depinde cum priviţi lucrurile şi cât de indulgenţi sunteţi.
                                           Aştept părerile voastre!

4 gânduri despre „Ce am mai facut…

  1. Alex Stan Octombrie 13, 2013 la 5:53 am Reply

    Hehe, sunt amuzante. Din punctul meu de vedere ai facut o treaba buna. Defectele nu sunt foarte vizibile. Totusi esto o imagine care nu se incarca.

  2. Vice Octombrie 13, 2013 la 3:36 pm Reply

    Ehee ce frumoase sunt :))) Te pricepi nu gluma,vad ca au iesit tare bine 🙂

  3. Buculesei Octombrie 14, 2013 la 12:00 pm Reply

    Sunt destul de reusite 😉

  4. Andrei Octombrie 18, 2013 la 7:55 pm Reply

    Ai ales bine tinutele, in rest mai ai de lucru la imbinari.

Lasă un răspuns

