De acum scriu despre filme…

   Acum ceva timp in uram am facut un blog care avea ca tema principala filmele (poate unii dintre voi l-ati vizitat), dar din pacate nu am reusit sa ma bucur prea mult de el, deoarece l-am sters la scurt timp (circa o luna) dupa ce l-am facut. Principalul motiv pentru care am facut acest lucru este faptul ca aveam concurenta prea mare in acest domeniu si nu cred ca reuseam sa „ademenesc” suficienti vizitatori.
    In acest moment inca imi pare rau ca l-am sters, iar din acest motiv m-am gandit sa scriu si pe acest blog despre filme.
    Deoarece nu vreau sa supraincarc blogul cu articole legate de filme,am decis sa scriu de 2-3 ori pe saptamana despre acest subiect, iar daca saptamana respectiva este mai „saraca” in idei, s-ar putea sa reduc acest numar.


 Sper sa va placa noua idee!

Lasă un comentariu